حفظ شغل گل آرایی

چگونه شغل گل آرایی را حفظ کنیم

چگونه شغل گل آرایی را حفظ کنیم

حفظ شغل گل آرایی اهمیت ویژه ای دارد.اگر این مقاله را برای خواندن انتخاب کردید.حتما شما جزء کسانی هستید که از سنین جوانی دوست داشته اید کسب و کار خودتون داشته باشیدو با موفقیت اداره کنید. و در نهایت تصمیم گرفتید مهارت گل آرایی را یاد بگیرید و از این راه  کسب درآمد کنید و خیلی چیزها از این راه به دست آورده اید. این بهترین مقاله است در زمینه حفظ شغلتان است. به شما یاد می دهد چگونه کسب و کار خود را توسعه دهید. و در عین حال تعادل بین اولویت های دیگر زندگی را حفظ کنید.

 

نکات مهم شروع کسب و کار گل آرایی

برای زمان خود حد و مرز تعیین کنید (حفظ شغل گل آرایی)

باکس گل بنفش به همراه بادکنک

در وهله اول فقط چند ساعت در هفته وجود دارد. اگر می‌خواهید پاره وقت کار کنید، باید محدودیت‌های زمانی تعیین کنید. چند ساعت می خواهید برای کسب و کار خود وقت بگذارید؟ آیا هر روز 2 ساعت وقت گذاشتن برای کسب و کارتان کافی است؟ یا فقط آخر هفته ها می توانید روی آن تمرکز کنید؟

به عنوان مثال:

شما فقط حدود 5 ساعت در هفته فرصت دارید، فراتر از شغل تمام وقت فعلی خود و سایر مسئولیت های زندگی یتان برای شغل گل آرایی تان وقت بگذارید.2 ساعت در طول هفته وقت بگذارید.در بعد از ظهر شنبه برای ایمیل و  رسانه‌های  اجتماعی برنامه‌ریزی کنید.  چهارشنبه‌ها 2 ساعت تماس مشاوره با مشتریان را قرار دهید و ۱ ساعت دریافت ایمیل در صبح جمعه داشته باشید.

گل فروشی آنلاین بوی گل

اهداف واقع بینانه برای کسب و کار خود ایجاد کنید

حفظ شغل گل آرایی

اگر می خواهید برای حفظ شغل گل آرایی تان وقت بگذارید و آن را حفظ کنید و ارتقاع دهید با در مورد اهدافتان واقع بینانه باشید.شاید در شروع کار فکر کنید بیشتر می خواهید روی درآمد تان و کسب و کارتان تمرکز کنید.ولی باید جنبه های دیگر زندگی تان را هم در نظر بگیرید و برای آن ها هم وقت بگذارید.تا به نرخ ساعتی که میخواهید برای کار گل آرایی بگذارید برسید.

شما باید سفارش ها و مراسمی  را به عهده بگیرید که زمانتان به شما اجازه می دهد آن را انجام دهید.ممکن است یک پروژه ی که خیلی درآمد زیادی دارد به شما پیشنهاد شود ولی زمان تعیین شما برای انجام این کار محدود است. ونمی توانید آن را به خوبی انجا مدهید پس پروژه های را قبول کنید که زمان تان اجازه اجراء آن را می دهد.این نکته را همیشه بخاطر داشته باشید کیفیت کار همیشه در الویت است.

دوره جامع گل آرایی

از تکنولوژی و ابزار برای کارایی استفاده کنید (حفظ شغل گل آرایی)

flowerbox-training

برای استفاده مفید از زمان خود، به ابزارهای کارآمد نیز نیاز دارید. چگونه می توانید برای انجام کارهایی که باید انجام دهید چند دقیقه صرفه جویی کنید؟بازده عملیاتی واقعاً می تواند به این خلاصه شود که چگونه می توانید محصولی با کیفیت بالا با کمترین امکانات ممکن تولید کنید.همیشه به فکر چیدمان وظایف تان باشد یا از چه ابزارهایی برای انجام سریع‌تر کارها می توانید استفاده کنید، چه از نظر فنی و چه از نظر کارایی، استفاده کنم.

به عنوان مثال

از ابزارهای پولی مانند Quickbooks یا Squarespace یا ابزارهای رایگانی مانند Canva، Google Meet و Google Sheets استفاده کنید. از این ابزار ها می توانید به عنوان تبلیغ استفاده کنید و داخل آن نمونه هایتان را قرار دهید و بلافاصله درخواست برای مشاوره داشته باشید.

پیشنهاد>>

از برنامه های مانند Canva،پینترس میتوانید عکس گل های مورد نظر را پیدا کنید و به عنوان نمونه کار در صفحه قرار  هید. برنامه های کاربردی بسیار و جود دارد تا شما بتوانید کارهایتان را راحت تر و سریع ترانجام دهید.توسیعه ما این است حتما از برنامه های کاربردی بروز استفاده کنید.اول از همه فضا کاری برای خود ایجاد کنید.حتی اگر مکانی که در آن می خواهید شروع به کار کنید کوچک یا زیرپله ای باشد اشکالی ندارد مهم این است که شما مکانی را برای شروع کار خود در نظر گرفته اید.

سوال های متداول حفظ شغل گل آرایی (FAQ)

1.چگونه برای زمان خود حد و مرز تعیین کنیم تا شغل گل آرایی را حفظ کنیم؟

در وهله اول فقط چند ساعت در هفته وجود دارد. اگر می‌خواهید پاره وقت کار کنید، باید محدودیت‌های زمانی تعیین کنید. چند ساعت می خواهید برای کسب و کار خود وقت بگذارید؟ آیا هر روز 2 ساعت وقت گذاشتن برای کسب و کارتان کافی است؟ یا فقط آخر هفته ها می توانید روی آن تمرکز کنید؟

2.چه اهداف واقع بینانه برای کسب و کار خود ایجاد کنیم؟

اگر می خواهید برای حفظ شغل گل آرایی تان وقت بگذارید و آن را حفظ کنید و ارتقاع دهید با در مورد اهدافتان واقع بینانه باشید.شاید در شروع کار فکر کنید بیشتر می خواهید روی درآمد تان و کسب و کارتان تمرکز کنید.ولی باید جنبه های دیگر زندگی تان را هم در نظر بگیرید.

 


مقالات مرتبط

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *